När en vän inte tycker om en annan vän...

Vad fan ska man göra då??
Jag står i mitten och det blir liksom fel..
Om man ska ha fest vill man väl självklart att alla ska komma. Problemet är bara att om jag bjuder vissa, så väljer andra att inte komma bara för att dessa personer ska komma..
Ärligt så undrar jag varför. Självklart kan man inte tycka om alla människor och bara för att man är på samma fest betyder det inte att man behöver prata med varandra. Inte ens hälsa!

Jag orkar faktiskt inte bry mig längre.. Jag försöker hitta en lösning, fixa och trixa för att det ska bli bra.. Sen blir jag helt dissad.. Trodde att det skulle betyda mer. Anledningen är ännu inte helt klarlagt men kanske är det nu man ska lägga ihop 1 och 1?

Skit samma oavsett vad det handlar om känns det skit!!
Jag fyller faktiskt år HALLÅ!! Nej, det är inte största anledningen till att det blir fest. Jag vill bara samla mina vänner och ha kul! (Sen att mer en hälften inte kan, inte vill eller bara är allmänt knäppa är ju en helt annan sak) Känn ilskan!!!


Det arga inlägget har kommit..
_________________________________________________________________

" Nära vänner - ska de inte ställa upp för varandra? "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0