Kaffe... ja vilket då?

Något stressad... hemma, har precis handlat. Det är helt otroligt. Det finns ju hur mycket olika kaffesorter som helst!! Hur fan ska man veta vilket man ska ha? Om man inte dricker kaffe själv så är det inte lätt! Ringde till mamma som fick hjälpa mig.. =)

Sitter och slänger i mig lite mat, ska fixa iordning lite snart och åka om knappt 1 timme, tillbaka till jobbet och jobba till 18:40.
Okej, andas andas.. Det kommer att gå bra detta!? Eller??

Hörs senare eller imorn.. beror på hur stressad jag är när jag kommer hem..
Ikväll är det fest!!

___________________________________________________________________

" Idag är det verkligen Lisa i ett nötskal "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0