Hur fungerar det egentligen??

Kaos i hjärnan.. hyra dit och hyra hit, grundhyra med eller utan el, med eller utan vatten.. Inte där men här... vart är här och vart är där!? Separat räkning till detta men inte till detta.. och inte här men där... va??
Det ingår men ändå inte... va? Hyra och total kostnad.. hm.. tillval..

Jag undrar varför det inte står klart och tydligt.. I detta pris ingår: ......
Du får betala extra för: ......

Hur svårt kan det vara?
Har redan ringt till hyresbostäder 2 gånger och har nog inte blivit ett dugg klokare.. kommer ju på alla frågorna efteråt. Andra gången jag ringde sa hon till mig att om jag hade fler frågor skulle jag ringa ett annat nummer.. hmm.. Det var ju bara andra gången jag ringde, hade hon redan tröttnat på mig och mina frågor?? Haha.. snacka om at man känner sig blåst!
Ska ringa till det andra numret nu kl 13 frå vi se om jag kan bli någon klokare.. hihi...

______________________________________________________________________________________________

" Rörigt värre "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0