För otrevligt??

Plingade på dörren förut.. Borde inte ha öppnat men jag min lilla pucko blev för nyfiken och öppnade dörren..
En gubbe från hyresgästföreningen stod utanför. Han har varit här förut men det var länge sen.. Sa redan då att vi inte var intresserade - och så kommer människan igen!
Sa även nu att vi inte var intresserade och att om vi skulle med med i det dära måste vi läsa på. Har fortsatte prata och jag sa igen att vi inte var intresserade...
Hahaha sen stängde jag bara dörren!! Var det för otrevligt? Kanske, men va fan, snacka om att de är efterhängsna.. Fatta om man säger att man inte är intresserad!


Mot jobbet snart... jobbar till 21:30
Imorn är det heldagsjobb 8-18:40.. sen helg - gud så skönt..
Lillebror kommer hem från Göteborg. Vi får även besök från kusinerna och mormor och morfar.

_________________________________________________________________________________________________


" Vaddå inte intresserad? Vaddå läsa på? "


// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0