Känner mig bättre.. letar lägenhet!

Kunde inte sova igår.. låg i över en timme och bara vred och vände på mig.. Höll på att bli tokig! Brukar somna på några sekunder men igår vet jag inte vad som hände.. kanske sovit för mycket?
Känner mig mycket bättre.. vaknade och var faktiskt ganska pigg redan kl 8. Till skillnad från igår och i förrgår när klockan blev massor innan jag tog mig upp..
Idag blir det jobb!

Sitter och letar lägenheter - har anmält intresse på 6 stycken tror jag! Håller tummarna för att vi får titta på dem och att vi fastnar för någon av dem - så vi kan flytta närmre stan snart!! En lägenhet är det inflyttning direkt, två 1:e december och de andra 1:e januari..! Håll tummarna för att vi hittar någon bra - hus lär det ju inte bli på ett tag som det ser ut!



Sofijah - När livet sviker



_____________________________________________________________________________________________

" Skapar tankar "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0