Mot stan & frisören

Ska åka mot stan snart... tittade mig i spegeln och insåg att mitt hår behöver klippas! Ringde direkt till frissan och skulle boka tid till imorn men då fanns det bara en tid, vilken jag inte kunde. Så det fick bli idag istället! Så idag blir det bara klippning och förhoppningsvis kan jag färga utväxten snart! Borde kanske göra det imorn men då måste jag ju göra det själv. Haha.. tänk om det blir fel..?! Förhoppningsvis kan jag annars få hjälp av mamma i helgen.. Om ingen vill hjälpa mig imorn??


Dead by April - Stronger




_____________________________________________________________________________________

" Något nytt..?! "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0