En dag fylld med shopping...

Idag har det blivit massor med shopping men som sagt, man kan aldrig få för mycket kläder! =)
Vad det blir ikväll vet jag inte riktigt.. flera allternativ finns - fest, filmkväll, biljard eller bara göra typ ingenting.. vi får väl se.

På förmiddagen var jag och Andreas ute vid deras gamla verkstan och visade en bil eller rättare sagt en kaross för någon mupp som ville ha den.. Andreas köpte bilen för ca 3 år sen men projektet lades ner ganska snabbt och bilen står bara - nerplockad helt och halvt rostlagad. Så förhoppningsvis blir han av med den snart!
Efter det var det dags för ännu en husvisning men nej, inte heller detta var bra.. lutar nog starkt åt en ny lägenhet snart!

Efter det var det dags för shopping och shopping i mängder!! =) Riktigt nice! Emmie och jag for runt på stan i flera timmar och jag är nu hemma med massor med nya kläder!


Dead by April - Sorry for everything

 

_________________________________________________________________________________________

" =) "

//Lisa

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0