Vänner - inget man kan ta för givet!

Vänner... Hur vet vi vilka som bryr sig på riktigt? Hur vet vi vilka som skulle sakna en om man flyttade härifrån?
Behövs saker sägas rakt ut eller är det sånt man bara vet?
En känsla eller kan man verkligen känna sånt? Vad är inbillning och vad är på riktigt?

Jag tror att vi alla uppskattar våra vänner massor men kanske borde det sägas oftare!?

Det handlar om små ord, det kan väl inte vara så svårt? Ett litet telefonsamtal då och då eller ett sms.. för att visa att man bryr sig och tänker på sina vänner.. Det behöver inte handla om långa samtal bara ringa ibland för att visa att man finns där..!
Vänskap är inte något man kan ta för givet. Relationer är något man måste ta hand om och inget man kan lägga på hyllan.. och tro att de ska överleva..


Självklart har vi ibland massor att göra och vi hinner inte alltid med så mycket vi skulle vilja men att glömma vännerna är inget man ska göra! Som sagt ett sms med några få ord räcker "Hur mår du?" Det räcker för att jag ska veta att du finns där, att du bryr dig och att du inte har lämnat mig!



Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

 


__________________________________________________________________________________________________

" En känsla eller verklighet? "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0