Soulmates...

Läkaren imorn... blä... vill inte! Hatar detta! Ska ta massor blodprover - själv tycker jag att de kan ta ett stick i fingret så slipper de hugga en nål i armen på mig men jag tror inte att läkarna håller med mig..
Ajaj... ohh.. nervös!


Förövrigt.. om knappt en timme är det dags att åka till jobbet. Har precis målat tånaglarna. När man jobbar i baddräkt gäller det att hålla sig snygg hela tiden.. hahaha.. nae men allvarligt så ser det mycket roligare ut med målade tånaglar och det ser mycket trevligare ut med rakade ben.. hihi..


Sex And The City - Soulmates (diskussion mellan carrie och tjejerna och vid 1:30 med Mr Big)




________________________________________________________________________________

" We are soulmates "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0