Ett varv på stan...

Stan i dag också.. ännu mera pengar har gått åt men som tur är inte så mycket. Lämnade in tre par skor för omklackning, köpte en ny tröja (kanske blir att träna i?), köpte nya ansiktskrämer, alla mina hemma var slut. Sen bytte jag faktiskt stövlarna jag köpte igår. Hittade ett par för samma pris men dom här satt mycket bättre och dom var dessutom mycket snyggare. Så nu är jag toppennöjd men mina nya skor. =)
Funderar på att gå på stan i helgen och köpa lite nya träningskläder.. vi får väl se hur det blir.

Före varvet och lunchen på stan med Emmie var jag på jobbet en sväng. Skulle fixa grejer för att kunna skicka in papper till a-kassan. För se om jag kan slänga på breven ikväll eller imorn.

Dead by April - Promise me


Saknar...

__________________________________________________________________________________________

" Helt medvetet... Inte lite taskigt...!! "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0