Det vill jag inte vara med om igen...

Vaknade igår natt med total ångest.. var helt förvirrad och totalt panikslagen. Varför? Jadu det är jävligt bra fråga.. har inte en aning... Var fruktansvärt obehaglig och inget jag vill vara med om igen..
Igår innan jag skulle sova kom det tillbaka.. det snurrade och det kändes jätteskumt.. För tillfället är det nog ganska bra men är fortfarande lite snurrig..
Nästa fredag ska jag till läkaren och ta en massa prover - hoppas att kunna få några vettiga svar.

Snart dags för första riktiga lönen.. =) Fick mitt lönebesked idag.. Andreas var chockad att det inte var ett stort hål i taket..
När man är van att leva som fattig student kommer det kännas som jag har massor med pengar nu!


Skulle ha åkt till Göteborg nästa helg och hälsa på min bror men på jobbet idag fick jag reda på att jag måste vara med på tävlingen (ÖKM) som är på söndagen.. så vi får ändra datum.

Snart tillbaka till jobbet...


Men vem kan detta vara?? =)




__________________________________________________________________________________

" Va fan hände? "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0