Fröken svår...

Vaken - genomförkyld - orolig...
Hoppas att dom två sista sakerna kommer försvinna under dagen!


Innan jobbet idag vet jag inte vad jag ska hitta på - borde få ordning på alla mina kläder som ligger lite huller om buller överallt men jag har för lite plats i mina garderober och byråer så jag har kommit på att det inte hjälper att plocka runt och ändra om - det blir lika stökigt oh rörigt efter ett tag iaf.. Tråkigt men sant - ett krav i den nya lägenheten är att det ska finnas bra förvarningsmöjligheter till min kläder.. hihi

Var och handlade lite igår - köpte piggelin. Lyckades få i mig 4 stycken igår.. haha, jag som aldrig riktigt tyckt om piggelin fick värsta rycket igår!

Nahepp kanske borde göra något vettigt! Första jag ska göra är att sätta på riktigt bra musik och sen blir det att sysselsätta sig med något som tränger undan tankarna!


film - bio?



Någon låt kanske vi skulle ha med också.. Idag känner vi för:

Winnerbäck - Fröken svår




_______________________________________________________________________________________________


" Vilsen - fundersam - nervös "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0