Vilse i skogen

Det är verkligen jättekallt.. sitter här under en filt och med vantar på mig och fryser ändå. Värmen är på för fullt men det hjälper inte. Känner inte för att ställa mig i vattnet sen.. fryser ännu mera när jag tänker på det.

Har varit ute på promenad med Emmie på förmiddagen och nu har jag precis käkat mat.
Haha.. i skogen gick vi och pratade så mycket att vi hamnade helt fel. Rätt som det var såg vi några hus som jag aldrig hade sett förut - vart hade vi nu hamnat?
Emmie hade gått där förut och som tur va hade vi inte gått på fel stig särskillt länge. Det gäller alltså att inte bara prata när man är ute och går - Kolla gärna på vägen också =)

Mot jobbet om knappt 1 timme - hoppas på att vattnet är varmare än vanligt idag, att de har haft babysim under dagen. Då brukar vattnet alltid vara så varmt! FRYSER!

_______________________________________________________________________________________

" Hmm.. vart är vi nu? Dom här husen har jag aldrig sett förut... "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Angelica

Dagens viktiga fråga: Stövlar eller Ballerina, vad föredrar du? =)

2009-10-13 @ 13:58:53
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0