Värt att titta på...

Har kollat på en serie på svt igår. Den går att kolla på, på nätet - klart att rekomendera; KYSST AV SPRITEN
Speciellt del 2 satte djupa spår i mig.. Kolla på det avsnittiet!
Minnen väcks till liv och tankar till vissa människor blir starkare...


I del 3 pratar en professor om vilka som har störst risk att bli alkoholister och varför... Intervjun med honom börjar när tiden står på 8 minuter.

Han säger, han i del 3, att en kvinna sa till honom "Jag tror på dig" Jag undrar om det ska vara en speciell människa dessa ord ska komma ifrån... för.. jag tror på dig!

___________________________________________________________________________________

" Fan vad alkohol kan ställa till det "

" Man gick ifrån att ha allting till att i princip inte ha någonting alls "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0