Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen....

...så klockrent!
Detta är verkligen Lisa i ett nötskal..! Det är nog inte någon annan mening i denna värld som kan beskriva mig bättre än denna!!
Meningen är titeln på Winnerbäcks nya cd.. Lyssnar på den just nu!

Hans texter är så bra, tänkvärda och de berör..
Problemet är att om man lyssnar för noga på vissa texter är det så lätt bara bryta ihop...

Winnerbäck - Berätta hur du gör



Winnerbäck - Du min vän i livet



Winnerbäck - Ett sällsynt exemplar



Winnerbäck - Jag fattar alltihop



Winnerbäck - Fribiljett mot himlen


_______________________________________________________________________________________

" Jag blundar i en frusen tyst minut "

// Lisa






Kommentarer
Postat av: mi

Det kanske är bäst man lyssnar ordentligt nu o stålsätter sig inför december då. Vill ju inte gråta offentligt, det har aldrig varit min grej..

Kramkalas

2009-10-22 @ 16:05:26
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0