Packa bör man ju kanske göra om man ska resa bort...

Har suttit med fotoböckerna idag också.. riktigt kul ju!! Men inte när det blir fel och det inte bllir som jag vill.. när bilderna försvinner trots att jag har sparat.. riktigt skumt!

Mamma ringde precis och frågade om jag hade packat tills imorn... hmm... Nej. Haha.. ärligt så hade jag helt glömt det! Får blir att packa lite snabbt nu och sen måste jag käka innan jag ska jobba. Imorn åker vi runt kl 7. Jag som alltid brukar packa jättelång tid i förväg - vad har hänt?? Det är alldeles för mycket annat att tänka på!

Nej, packa och sen käka var det ju!

______________________________________________________________________________

" Om om om - vad händer då? "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Robin

http://www.youtube.com/watch?v=5KkciUPy7G0

2009-11-02 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0