Nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen...

Det blir nog gymmet idag.. spinning och core - men jag ska ta det lugnt, eller iaf försöka. Är fortfarande förkyld och jag blir tokig - men nu klarar jag inte av att sitta stilla längre.. Dessutom har jag nog använt för mycket nässpray så jag tror inte att det hjälper nu..

På fredag är det dags för Winnerbäck-konsert. Nya skivan spelas hela tiden när jag är hemma. Längtar till fredag =)
Något jag saknar är en konsert med Håkan. Ingen konsert är inplanerad men jag hoppas verkligen att det kommer snart! Det var alldeles för länge sen jag såg han nu!
På torsdag är det Club Aqua men det lutar åt att få stanna hemma - ingen att gå med.. =(


¤ Jag vill ha tillbaka friheten - säkerheten - att veta vad jag ska göra - vill ha tillbaka tiden som varit!! ¤

_______________________________________________________________________________________________

" Från en sak till en annan - vart är du? "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0