Nervös väntan...

Besked om lägenheten kommer snart! Förhoppningsvis idag men det vet man ju aldrig. Annars imorn..
Pratade med en på hyresbostäder nyss.. Hon sa att det var vi och en till som hade tackat ja till lägenheten. Hon från hyresbostäder sa "men bara för att det är en till som har tackat ja betyder det inte att dom får lägengeten.." Hon sa också att vi ligger bra till men hon kunde inte säga mer, svar skulle komma senare. Vaddå ligger bra till??
Jag hoppas på svar idag och ett positivt sådant! Då kan jag redan nu börja rensa bland alla mina saker och packa iordning sånt som vi inte använder och inte vill ha framme sen.


När jag vaknade imorse ville jag bara ligger kvar - det gick inte att ta sig upp. Huvudet värkte och näsan var genomtäppt, halsen var alldeles tjock och det var kolsvart ute.. Kunde det bli värre?!
Gick i alla fall upp kl 8.. nu blir det lugnt fram tills det att jag ska jobba. Jag tror ärligt att det är vattnet som gör att jag har varit förkyld så längre. Det är nog inte så bra att gå blöt i flera timmar varje dag. Sen blir men ju ganska kall efter ett tag - och då går man ju och fryser. Om jag ska jobba såhär ett helt år - ska jag då vara förkyld ett helt år.. hmm.. det går ju inte!!
Nej, nu ska jag måla om mina tånaglar =)

__________________________________________________________________________________________

" Lite förvirrad "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0