Men vilket tjat det ska vara då...

Hemma från stan.. shopping? Yes, en svart klänning =) och en röd tvålkopp som jag letar efter hur länge som helst! De fyra timmarna jag hade med Linda bara rann iväg.. hade supertrevligt! De skor jag hade med åt henne var alldeles för stora - snacka om att människan har små fötter.. hihi! För mig är som för små..


På fredagar fikar vi på jobbet.. och självklart köper de stora bakelser som man inte kan få i sig. Knappt inte någon gång under dagen, hur ska man då lyckas att få i sig den kvart över nio på morgonen? Iaf.. när jag käkat nästa halva får jag höra av en jobbarkompis; "har du någon ätstörning eller?"
Bara för att jag inte kan få i mig typ 2dl grädde på morgonen betyder det väl inte att jag har en ätstörning!!
Aaa... galen.. snacka om att alla tjatar!! Släpp det där! Nu är det inte bara läkaren som tjatar utan andra också!!


Nu blir det nog att fixa funt lite här hemma... även om jag bara skulle vilja lägga mig under täcket och dö! Nej hahaha.. verkligen inte! =) Fixa naglarna borde jag göra, det sliter massor på dem när man är i vattnet 5 timmar varje dag!
Imorn kommer Emmie hit. Hon ska hjälpa mig att färga utväxten - ska bli skönt att slippa den nu.

Hej hopp..
Ha en trevlig lördag!

___________________________________________________________________________________________________

" En lösning för att kunna behålla det vi har "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0