Lisa söker...

Packa saker, städa - fan vad det är rörigt... saker överallt...

Vi har ju inflyttning den 1:e januari men eftersom det är en helgdag så blir det lite annat. Om de som bor där idag lämnar in nyckeln innan nyårshelgen kan vi få nyckeln innan nyår. Om inte... så får vi inte nyckeln förrän den 4:e.. detta innebär att vi endast har en förmiddag på oss att flytta.. eller egentligen.. Vi har rätt att få tillgång till nyckeln kl 12 och om någon ska ha lägenheten som vi bor i har de rätt att få lägenheten också kl 12.. Vet inte riktigt hur tanken är att det ska fungera.
Jag hoppas på att de som bor i våran blivande lägenhet lämnar in nyckeln innan nyår då har vi ju ganska många dagar på oss att flytta eftersom vi inte behöver lämna nyckeln förrän den 4:e januari...

Pratade med en av de som bor i lägenheten idag och hon visste inte hur de hade tänkt. Hon skulle återkomma, så vi får väl se..!


Lisa söker för tillfället:
¤ Någon att gå på Club Aqua med den 29:e okt
¤ Min Thåström-skiva. Den är helt borta!! =( Har fodralet men skivan.. vart är den? Jag hoppas att den kommer fram nu när jag river runt bland allt! Eller är det så att jag hr lånat ut den till någon??
¤ Nyckeln till nya lägenheten före nyår...


Thåström - Kärlek är för dom



Thåström - Släpp aldrig in dom här



_________________________________________________________________________________________

" Det är ett kallt krig som säljer "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0