Jag.. slänga saker?! VA?

Även om solen lyser är det svinkallt ute - om det bara kunde sluta blåsa!
Har varit och handlat nu på förmiddagen - att handla en massa mat själv är verkligen inte roligt. Det blir ju jättetungt att bära kassarna själv.


Efter ett antal veckors jobb utifrån de nya kursplanen har vi kommit underfund med att några saker måste ändras nu. Vissa mål är lite för höga så ändringar måste göras - det är synd att jag inte fick någon att bolla tankarna med när jag skrev kursplanen, då hade det förhoppningsvis inte behövts göra några ändringar. Men så är det. Förutom några få ändrar som ska göras fungerar den toppen!


Angående lägenheten så får vi reda på tidigast på tisdag om får den eller inte. Det är ju jätte långt tid dit! Men jag kan vänta - så länge vi får lägenheten! Hihi..
Emmie har erbjudit sig att hjälpa till att rensa bland alla saker vi har samlat på oss.. Det är jag väldigt tacksam för eftersom jag inte kan göra mig av med saker. Jag sparar och sparar.. Kanske borde jag rensa även om vi inte får lägenheten men då är det ju inte lite kul att plocka iordning på sakerna - det är lättare att rensa när man vet att man annars måste släpa med sig alla sakerna till den nya lägenhet!
Men ärligt.. om jag slänger saker som jag har sparat - och sen så går det några år och så behöver jag dem igen.. Hmm då är det ju inte bra. Jag har varit med om det förut - kanske är det därför jag är så bra på att spara?! =)
Problemet är ju bara att man ska ha plats för alla saker!

_______________________________________________________________________________________________

" Hej hopp, ha det bra i kylan.. brr... "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0