Inte riktigt på topp!

Hemma från jobbet.. Idag hängde min hjärna inte riktigt med. Känns skit - tycker synd om barnen. Hoppas  att det blir bättre imorn! Nej men helt katastrof var det inte men jag var nog inte lika pigg och glad som jag brukar vara.

Ska få i mig nått att käka nu sen blir det att slänga sig i sängen och titta på CSI. Eller så gör jag som jag brukar - min fula ovana - att käka i sängen!! Hihi...

Har fått erbjudande på en till lägenhet idag - ska åka och titta på söndag. Håller tummarna för att det är något att ha! =)



Hoppas på ett telefonsamtal imorn....
_____________________________________________________________________________________________

" Jag vill men du sa, så jag får väl vänta - även om det kliar i fingrarna och tankarna snurrar "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0