Inför flytten...

Vi har fått lägenheten.. =) De ringde från hyresbostäder igår precis innan jag skulle åka till jobbet..
På lördag kommer Emmie hit, hon ska hjälpa mig att rensa bland alla våra saker. Ska bli riktigt skönt faktiskt.
Tänkte att jag redan idag ska börja plocka bland lite saker. Börja plocka ner saker som vi inte använder.. typ prydnadssaker och sånt. Vi får väl se hur långt jag kommer. Även om det är ganska lång tid kvar tills vi ska flytta så är det bäst att sätta igång redan nu för oftast så har vi massor att göra. Så när tiden ändå finns så varför inte. Då slipper det ju bli stressigt i slutet!

Nej, dags att sätta igång..

________________________________________________________________________________________________

" glad "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0