Hemmakväll med fotboll

Var hemma igår och tittade på fotbollen. Martin kom över en sväng, han skulle ha åkt på fest egentligen men valde att komma över till oss och se på fotboll och dricka öl. När matchen var slut började vi titta på 2fast 2furious. Efter drygt halva filmen gick Andreas och la sig. Efter ytterligare ett litet tag märkte jag att Martin hade somnat. Så var det bara lilla jag kvar. När filmen var slut försökte jag väcka Martin, vilket var en omöjlighet. Jag släckte lyset och gick och la mig. Imorse när han hade åkt såg jag att han hade vikt ihop filten han hade legat under, lagt kuddarna på varandra och filten högst upp.. haha.. så gulligt!

Idag blir det ganska lugnt. Vi ska titta på en lägenhet i eftermiddag. Innan det ska vi väl pyssla lite här hemma - gå en promenad och sen åka en sväng. Andreas skulle lämna papper på någon bil till nån kotte.

________________________________________________________________________________________________

" Jag är nog inte längre ledsen utan mest arg "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0