Håll vänster - INTE höger!!

Har lyckats att bli genomförkyld igen... FAN! Jag som skulle  börja träna i veckan. Det tillsammans med jobb i skolorna får vänta..
Har precis kommit hem, har varit i Sthlm idag på konferens som handlade om landträning och vikten av den. Den har pågått sen i fredags men jag skulle bara åka upp över dagen idag. Klockan ringde 5 i 5 imorse. En aptrött Lisa släpande sig upp ur sängen. Klockan kvart i sex satte jag mig i bilen, var tvungen att tanka, vilket jag brode ha gjort igår, vilket jag också tänkte men glömde totalt bort det! Snacka att man är tankspridd..
Jag var jättenervös att jag skulle tappa bort mig Sthlm, att jag skulle åka fel och hamna någon helt annan stans. Klarade mig från att åka fel... tills sista svängen. Andreas sa åt mig innan att jag skulle hålla vänster - att jag absolut inte skulle hålla höger, då skulle jag hamna på E4 igen och åka söderut igen. Jo hålla vänster var det... Lisa höll höger.. Svängen kom ju så fort, jag hann ju inte med.. hahaha.. Men helt allvarligt. Jag hann komma på mig själv och bara ett par meter upp på påfarten stannade jag och backade tillbaka! =) Smidigt värre. Som tur var kom det inga bilar bakom..
Hem gick det bättre - då hade jag min jobbarkompis med mig.


Har precis kommit hem. Var i Norrköping kl 15 och sen var det bara att åka till badet där det var tävling. Nu ska jag käka något och sen se på tv, bara ta det lugnt lkväll =)
Är helt slut.. denna förkylning gör mig galen!
___________________________________________________________________________________

" Ibland hjälper det faktiskt inte att ha en GPS "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0