Grodorna anfaller...

På hösten...? Jag trodde grodorna sov eller nått när det blev kallt!?
Igår när jag kom hem från jobbet satt det en lite groda på gången upp mot huset.. Jag älskar grodor - tycker att de är jättesöta. Jag tänkte att det kunde bli mitt nya husdjur =) Hahaha

Inte så bra bilder - tagna med mobil på nära håll


Jag bestämde mig för att ta upp grodan och visa Andreas som inte var lika glad över att jag hittat en groda. Han tyckte den var jätteäcklig och blev livrädd när den började hoppa omkring.

Tyvärr fick jag inte behålla den, hahaha, så det var bara att gå ner med grodan igen..

 

__________________________________________________________________________________________

" Tänk om den har svininfluensan?! "

// Lisa

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0