Fotoböcker från åren som gått...

Känner mig inte alls pigg.. borde vara hemma men måste åka och jobba snart.. Slutar kl 20 idag så kommer hem tidigt. Inser nu att jag kanske inte borde ha tränat igår man va fan gjort är gjort..

Har suttit och knåpat med en ny fotobok på förmiddagen. I den har jag satt in bilder från 2009. Eftersom året inte riktigt är slut än kommer det till fler bilder innan jag skickar efter fotoboken. Har även börjar samla ihop bilder från 2008. Hihi.. det är jättekul att titta på gamla bilder. Det är riktigt kul att sitta och pyssla med detta men det tar en himla tid.. men det är ju hur bra som helst sen att ha när det är klart! Så slipper man titta på bilderna på datorn jämt.. Jag går sakta men säkert bakåt i tiden och fixar fotoböcker. Vi får väl se om jag kan ta mig igenom alla bilder jag har. =) Det lär ta tid men jag behöver ju inte bli klar med detta imorn..


_________________________________________________________________________________________

" Det är lätt att se hur sjuk man en gång var när såren läker och regnet känns... gör din tolkning, häll mig full med svar. Rita figurer och dra en gräns "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0