Förhoppningsvis är allt bara ett stort skämt...

..ett jävligt dumt och idiotiskt sådant i så fall!!
Alex Schulman.. hans videodagbok. Ibland undrar jag!
När han säger åt sitt barn som sitter och jollrar och "pratar" att vara tyst.. stackars barn.. Det är väl jättebra att barnet "pratar". Vill han ha ett barn med talsvårigheter?
Att säga hora åt tjejer som hälsar på honom på stan.. Hmm...
Att inte kunna hålla en föreläsning för att en i publiken är för ful... Alltså jag hoppas verkligen att det är ett stort jävla skämt..
För om människan är så här i verkligheten - då vet jag inte riktigt! Stackars han i så fall!
Man beter sig inte så..
Uppmärksamhet får han säkert, just nu av mig, men vill han att människor ska få en negativ bild av honom så gör han ett bra jobb!!


__________________________________________________________________________________________

" Mupp "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0