En lugn hemmakväll byttes mot fest & en massa vin...

Hmm.. skulle varit hemma och sätt på film igår.. allt var ju bestämt. Såg fram emot att få ta det lugnt, bara slappa i soffan. Kände mig inte helt hundra efter att ha varit sjuk... men får under mitt arbetspass ett sms - "ändrade planer, fest i navestad ikväll" Hmm.. okej.. grr.. inte alls sugen! Tänkte först vara hemma men.. att sitta hemma själv.. njae.. inget höjdare!!
Andreas var hos sina kusiner.. så det var bara att åka hem, byta om och fixa till sig lite sen gå iväg till andra ringen och träffa nytt folk.
Trots mitt motstånd från början hade jag supertrevligt! Trevliga människor som verkligen inte hade något problem med att prata med nya människor - sånt gillar vi! Hatar att komma till fester där man bara känner en person och de andra inte alls går att prata med!

Idag bakis.. hmm... mjo lite! Ska åka in till stan snart, träffa Linda som är hemma från Sthlm. =)
Sitter för tillfället och knaprar morötter och drycker yogurt.. hahaha.. bra frukost!

Några bilder från igår (taget med mobil)






Dead by April - Sorry for everything




__________________________________________________________________________________

" För envis för att förlora... "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0