Life is a bitch...

Hej och hopp...

Ställde kl på 06:50 idag.. tänkte jag skulle försöka komma upp då men icke.. en timma senare släpade jag mig upp ur sängen. Men det är ju mer än 30 minuter tidigare än bara för några veckor sen - det går framåt! =) Om några veckor kanske jag kan ta mig upp kl 7.

I helgen blir det att titta på 3 stycken lägenheter - 2 på lördag och en på söndag. Förhoppnigsvis är det någon av dessa som är något att ha!


Morgonens låt:
Nomy - Life is a bitch




Fan vad jag saknar sommaren..






Nej.. dags att fixa lite mat kanske?

___________________________________________________________________________________________

" Det är konstigt det där hur några dagar kan kännas som en hel evighet "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0