Göteborg imorn...

Torsdag..jobb idag - ledig imorn!

Skulle ju kanske på Club Aqua ikväll men jag tror att det får bli att stanna hemma. Jobbar till 21:30 och jag känner mig inte helt hundra..så efter jobbet blir det nog bilen hem.

Imorn blir det bilen mot Göteborg - först åker vi till Kungsbacka för shopping =) och sen vidare till Göteborg och Winnerbäck-konsert.
Jag och Andreas ska bo hos lillebror i hans studentlägehet - ska bli spännande och se hur han har det. Ska ta med lite saker till han också - lite lakan och så - se om det är något han vill ha. Har även hittat en artikel i en studenttidning som handlar om hur man ska tänka kring pluggandet; tentor osv.

_________________________________________________________________________________________________

" Vissa människor är svåra att verkligen lära känna "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0