Flytt v. 51

Jag har pratat med de som bor i lägenheten idag. De ska flytta till sin nya lägenhet 1 december..=) Vi får tillgång till lägenheten v 51. TOPPEN!
Hemma ser det ut som ett bombnedslag men jag överlever.. hihi.. jag ska ju flytta!!

Har ringt runt till en massa människor idag om tex hemförsäkring mm... har väl löst det mesta tror jag, men det är ju lite kvar att fixa.
Ska åka mot jobbet om knappt en timme. Denna veckan blir kortare än vanligt. Är ledig på fredag - då åker jag mot Göteborg och hälsar på bror. Vi ska gå på Winnerbäck! =)

Imorn tänkte jag försöka ta mig till gymmet - känner mig bättre, så jag hoppas att det inte blir värre!

_______________________________________________________________________________________

" Det var en oskyldig flirt med busschaffören, med killen bredvid, med någon annan, med han... för att hon skulle känna sig bättre, för att hon skulle känna sig uppskattad och eftertraktad.. för att känna så som hon vill kunna känna... "


// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0