Jo men vi klär av oss kläderna och springer..

Fan så mycket grejer vi har... Igår när jag började plocka med saker visste jag inte vart jag skulle börja.. For omkring och plockade med det mesta. Började iaf plocka ner lakan, glas och lite prydnadssaker.
Idag har jag gått till attack mot köket och skåpen där. Kan säga att det kommer att ta ett tag. Har börjat med alla glas och det är inte några. I nya lägenheten kommer inte alla glasen att få vara framme - det är för många!
Från och med nu och fram tills det att vi flyttar kommer vi bo med kartonger och saker överallt.. vi får väl se hur det går!

Igår på jobbet lyckades vi komma in på en diskussion om fobier. Allt från ormar, fötter, råttor/möss, och spindlar som tappar ben kom på tal. En jobbarkompis sa att om hon såg en råtta eller mus så sprang hon i full fart därifrån och sen klär hon av sig alla kläderna. Hmm.. jag skrattade så jag tjöt. Hon hade gjord detta när hennes mamma hade haft fest hemma. Snacka om att människan är knäpp. Att klä av sig kläderna inför morsans vänner för att man har sett en mus.. Det roliga är också att hon inte ser detta underliga beteende som något problem.. haha.. =)
Hmm..om de någon gång skulle sitta en mus i hennes bil och hon märkte den när hon körde då skulle hon stanna bilen  - springa - och ta av sig kläderna oavsett vart hon är..


Nej nu ska jag fortsätta plocka ner en massa glas...

__________________________________________________________________________________

" Du vet.. det finns hjälp att få "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0