Ännu en visning

Vi får komma och titta på lägenheten.. =) Nu är bara problemet att få tag på hon som bor där. Har ringt och ringt - antar att hon jobbar eller nått. Hoppas jag kan få tag på henne innan klockan blir för mycket. Vi vill gärna komma och titta redan ikväll när jag har slutat jobba. Men för tillfället ser det mörkt ut.


Dagens låt:
Dead by April - I made it


Kvällen igår var supermysig.. När vi tittat på lägenheten gick vi och käkade på Bangkok. När vi väl flyttar in till stan (som jag verkligen hoppas att vi kommer att göra och det snart) så tror jag att vi kommer att trivas jättebra! =) Jag är ju faktiskt till största delen en riktig stadstjej! Hihi...


Mot jobbet om ca. 30 minuter...
Imorn förmiddag; promenad med Emmie =)

______________________________________________________________________________________________

" Så mycket prat - så mycket löften - så mycket skitsnack!! "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: patrik

roligt med lägenhets visning:D

2009-10-12 @ 14:35:09
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0