Tiden går för fort...


Lägenhetsvisning på söndag... så vi får väl se.. En av de lägenheter som vi lämnat intresse anmälan på fick vi inte ens komma och titta på. =( Vår anmälan kom in i sista sekund och de var sju andra före oss som lämnat intresseanmälan. Så 4 lägenheter kvar nu som vi inte fått svar på. Favoriten har redan gått så nu hoppas jag på favorit nummer två..
Han som ska visa lägenheten pratade jag med nyss och han lät lite skum.. haha.. jag är glad att jag inte ska kolla på lägenheten själv!


Tiden går så himla fort när man är hemma på förmiddagarna. Hinner ju knappt inte med något. Har städat och ringt runt om lägenheter och helt plötsligt är snart dags att åka till jobbet. Dags att laga mat så jag överlever tills jag kommer hem kl 22 ikväll.



Dead by April - Sorry for everything

 

Dead by April - Saviour

 


__________________________________________________________________________________

" Ibland krävs det bara en person för att rädda ett liv! "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0