Den stökiga sanningen...

Helt otroligt.. några få dagar efter städning ser det ut så här.. och detta är ingenting jämfört med hur det brukar se ut. Tänk när det har gått en vecka utan att jag har städad - då är det inte roligt längre!






Alltså jag vet inte riktigt hur jag lyckas!!
Städade idag så nu ser det lite bättre ut men antar att det kommer att se likadant ut, om inte värre om en vecka! Haha.. Lyckat!



Kvällen igår var riktigt trevlig =) Kom till Folke strax efter 20, vi käkade lite och sen satt vi och pratade.. Någon film blev det aldrig - det hann vi inte med. Det fanns alldeles för mycket att prata om. Med lite vin så löser man det mest - många problem bara försvinner.. toppen! Sen tillkommer många andra problem men det är ju en helt annan sak.. Var hemma ca 01:30..
Ärligt så vet jag inte längre vad som är sanning och vad som bara är ett spel - hur ska jag kunna veta!? Det sägs en sak men andra säger en annan. Egentligen borde jag veta och kanske innerst inne så gör jag det - har bara trängt undan det för att slippa ta tag i det! Men nu blev det så tydligt och det gick inte längre att undvika det! Har en helt annan bild idag; bara på ett på minuter förändrades allt och kanske blev jag bara mer förvirrad!?


Idag har vi varit och tittat på 2 lägenheter - ingen var något att ha - blir galen! Håller verkligen tummarna för den som vi ska titta på imorn.. i och för sig har jag hittat en till.. så vi får väl se!
Ikväll - jag hoppas på att kunna titta på fotbollen men jag vet inte riktigt än.

Hej hopp - ha en trevlig kväll...


_________________________________________________________________________________________

" Sanning eller lögn... eller är det en påhittad och önskad sanning? "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0