Då var jag igång igen...

Var på gymmet igår... Körde spinning och core. Det kändes faktiskt väldigt bra att komma igång igen. Var lite seg men det gick bättre än jag trodde att det skulle göra. Hur gick det gå med det där att ta det lugnt? Hmm.. jo jag skötte mig nog ganska bra tror jag. Istället för att ge 110% så gick jag nog på 80%.
Idag.. faktiskt ingen träningsvärk, men kanske kommer den imorn så jag ska inte andas ut än. Känner mig i och för sig lite hängig, men så blir det väl när man börjar träna trots att man är förkyld...

Sitter här i lägenheten och tittar ut genom fönstret, ser hur solen lyser på träden utanför - det är ganska fint faktiskt.. Kommer ju inte sitta här så länge till så det är bara att njuta. Om ett tag kommer jag ju bo inne i stan. Då har jag strömmen precis utanför dörren. =)
Vatten är bättre än skog...!


Ska börja på en ny fotobok idag tänkte jag. Jag kolla runt bland alla bilder jag har och se om vi kan få ihop nått. Har ju gjort 4 stycken tidigare, 3 av dem är naturbilder (mycket moln och vatten som jag älskar) men i denna ska det inte vara bara natur bilder. Några människor ska väl kunna få plats också.. =)

__________________________________________________________________________________________

" Om du repar upp historien, fast den är så dum. Om att klia tills det blöder, på en och samma punkt "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0