Besök i den lilla staden Söderköping

Hemma efter en liten tripp till Söderköping... Jag var på kummunhuset nu på morgonen och träffade de som jobbar med vikarieförmedlingen i Söderköpings kommun.
Nu är det dags att ta tag i detta.. Börja sätta upp sig på listan både i Norrköping och nu också i Söderköping. Det var ett tag sen jag vet ute och jobbade i skolorna men nu är det nog dags igen.
Mycket att göra kommer det bli. Man är ju inte särskillt pigg när man jobbar eftermiddagar och kvällar på badet och nu kommer jag även jobba vissa förmiddagar ute i skolor.
Varje dag kommer det absolut inte att bli - det kommer jag inte orka. 2 dagar i veckan är tanken, sen är det ju inte säkert att jag alltid får jobba de dagar jag skrivit upp mig på. Det är sånt som märks..
Nästa vecka sätter jag igång - så är tanken iaf.. haha..
Nästa vecka är det nog dags att börja träna igen också - om jag bara att bli av med denna envisa förkylning till dess. Helt kommer den nog inte att försvinna men bättre måste jag bli om jag ska orka träna.

________________________________________________________________________________________

" Nu är det bara att sparka sig själv i röven och sätta igång "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0