Jag vill ha en ny lägenhet!!

Tittade på 3 lägenheter i helgen - de två första var absolut inget att ha! Den 3:e, den vi tittade på igår var den som var bäst hittills men ändå inte det vi letar efter. Även om lägenheten var lika stor som den vi bor i idag så kändes den mycket mycket mindre. Möjligheter till förvaring var inget vidare... Nej, än så länge har vi inte hittat den rätta!
Han som skulle visa lägenheten pratade jag med i veckan och han var då i Sthlm. Han sa att han skulle komma hem igår och då skulle han höra av sig. Dagen igår gick och inget ringde. Tillslut ringde jag - inget svar. Som tur var hade jag fått nummret till hans sambo eller vad det var. Jag ringde upp henne igår och hon var inte jätteförtjust att att behöva visa lägenheten. Tanken och det som var bestämt var ju att han skulle göra det men han var ju fortfarande kvar i Sthlm. Konstig människa! Men vi fick iaf komma och titta och tur var cäl egentligen det! Även om lägenheten inte var toppen så var området jättemysigt - det är ju alltid nått! =)

Idag väntar jag på svar om vi får komma och titta på den sista lägenheten som vi har anmält intresse på. Den är på 10 kvadrat större än där vi bor idag. Så det är bara att hålla tummarna en gång till!
Eller egentligen har jag ju hittat fler lägenheter men de ligger på runt 100kvadrat och då springer hyran iväg. Vi får väl se...

___________________________________________________________________________________

" Vill ha en ny lägenhet - NU!! "

// Lisa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0