Att känna på sig att något är fel...



Det känns överallt.. det är som om någon viskar till mig. Helt plötsligt vet jag. Utan några ord, utan någonting så vet jag!
Jag försöker så mycket att det gör ont...
Men vet inte längre vilken väg jag ska gå..
eller hur jag ska hantera detta..
Vet inte längre vad jag ska säga eller göra och det känns förjävligt!
Känner mig helt utmattad!
En vilja att hjälpa men varför känns det då som att allting alltid blir så fel??
Oavsett vad jag gör eller säger verkar det alltid bli fel!?
Säg vad jag ska göra - mina idéer är snart slut..
Sorry!




Ett löfte är till för att hållas!!!



Nu ska jag hoppa in i duschen.. fryser massor och behöver skrubba borta alla tankar!

______________________________________________________________________________________

" Utkastad i kylan trots att det bara är jag som är där "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0