Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut...

Jo men det får väl bli ett inlägg idag då..
Hemma från jobbet. Hon jag brukar jobba med kom inte idag men det fungerade bra iaf. Hon som hoppade in är jätteduktig! =)


Vissa människor välja att blunda, jag är inte en av dem.. på gott och på ont. Varför skulle jag blunda?
Vi klättrar upp för berg efter berg och faller ner men vi klättrar upp igen. Det gör ont när vi faller och det gör ont på vägen upp men vem har sagt att det ska vara lätt?? Det finns för mycket för att inte klättra och riskera att falla igen.

Vi finns kvar, även i den hårdaste storm, för det är något som gör att vi stannar..
Det är svårt att ta sig in, men vem har sagt att det ska vara lätt? Det krävs tid, det vet jag! Vi vill ha något som kanske inte kommer att kunna bli... eller är det bara jag?

Nära vänner - vad innebär detta?
Jag blundar inte - jag ser men är bara rädd för att konfrontera!

_____________________________________________________________________________

" Frågor som kanske måste ställas - men ändå sitter så långt inne "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0