Massor massor med jobb denna veckan

Fullt upp denna veckan.. Jobbade ju i en förskoleklass i tosdags och fredags och även igår. Jag hade sett framemot lite sovmorgon idag men under lunchen igår kom en av lärarna fram och frågade om jag kunde jobba resten av veckan. Och jo.. det var väl klart jag kunde.
Så denna veckan blir det fullt upp för mig. Jobbar heldagar hela veckan plus att det är jobb på söndag då det är examensim.
Må: 8-20
Ti: 8-21:30
Ons: 8-20
Tors: 8-21:30
Fre: 8-18:40

Vi får väl se om jag överlever.. Med tanke på att jag var helt slut efter att ha jobbat heldag torsdag och fredag förra veckan vet jag inte hur detta kommer att gå..

Nej, nu är det dags att göra sig iordning och åka mot jobbet.
Ha en bra dag..
Hej hopp

_____________________________________________________________________

" Så kan det gå "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0