Män borde ta bättre hand om sina penisar...

Hmm... vilket uttalande.. och dessutom inte så passade, inte på en konsert! Inte framför flera tusen människor - och av någon konstig anledning som ingen vet. Takidas sångare var inget vidare på att prata mellan låtarna - säger man något sådant så kan man lika väl vara tyst.. Förutom detta sa han nästan bara tack/tack så mycket efter varje låt!

Konserten började kl 20. Vi kom dit ca 19:45 och då var det ett band som spelade- först trodde vi att det var förbandet som redan hade börjat. Klockan blev 20 och inget hände. Bandet hade slutat spela strax före 20. När klockan blev halv nio och inget hade hänt började vi undra. Strax efter halv kommer förbandet upp på scen. Jag och lillebror tyckte att de var bra men mina föräldrar höll på att avlida..!

Sonic Syndicate - Burn this city


Sonic Syndicate - Denied


Sonic Syndicate - Enclave


Förbandet slutade spela ca 21:15 och Takida släpade sig inte upp på scen förrän 21:45.
En något packad Robert Pettersson dalade under konsertens gång men trots detta och den långa förseningen var konserten bra..
Pga av försening började konserten i uppförsbacke för många, men det blev bättre. Något negativt var också att de endast spelade i 1timme och 15 minuter. Om man jämför det med Winnerbäck 2,5timmar är det verkligen ingenting. Lite tråkigt men men...
Bland det första som Robert Pettersson gör när han kommer upp på scen är att försöka bjuda vakten framför scenen på öl... hmm...

Spelade inte in någon låt av förbandet men av Takida spelade jag in en hel den... bland annat

Rysningar...

Här kommer lite bilder också...










Takida tackar för sig...

 

Har varit ledig idag också... känns riktigt skönt..
Har varit och tagit vaccin på svininfluensan idag.. Var riktigt nervös. Jag som hatar sprutor höll på att tuppa av innan. Proppade i mig dextrosol i mängder. När det var min tur höll människan på att hugga mig i armen så fort jag hade fått ner rumpan på stolen - Jag blev ju livrädd!! Jag bad honom att vänta men han verkande stressade och ca 1 minut efter att jag hade satt mig hade jag lämnat stolen.
Andra sprutor jag har tagit brukar de säga - nej men det kommer inte att kännas. Men det har de gjort. Denna skulle inte heller kännas men jag trodde inte riktigt på dom - inte förrän jag själva hade tagit sprutan. Jag kan säga att det kändes INGET! Jag är verkligen förvånad!
Nu håller jag tummarna för att jag slipper bivärkningar så att jag kan jobba på mändag och dessutom få en bra helg innan det!

________________________________________________________________________

"

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Robin Hagström

Sonic Syndicate är jävligt bra! Jag matte o dennis o vi satt o festade med dom nere i göteborg när vi var där senast. hahhaha ///avundsjuk robin

2009-11-28 @ 14:22:11
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0