Köp av julklappar - men vad?

Sitter för tillfället hemma hos mina föräldrar och kopierar över en massa bilder till USB-minnen - snacka att det tar tid. Snart hälften och jag har suttit en timme..!

Sen blir det hon och knåpa iordning på lite fotoböcker!

På förmiddagen idag var jag på stan med Emmie och handlade lite julklappar - det största problemet är att jag inte vet vad alla önskar sig, lite svårt då! Men jag har fixat till Linda iaf.
Jag hittat mycket saker som jag själv ville ha men nej nej.. inte köpa till mig själv. Emmie kom istället på den smarta idén att ta kort på sakerna och sen skriva vilken affär sakerna/kläderna kommer ifrån och vilken storlek - så kan jag önska mig i julklapp, så fick det bli..

Efter att ha tagit vaccinet igår känner jag mig lite hängig och har ont i huvudet. Kände mig inte särskillt pigg på stan men det gick ganska bra ändå - lite vimsig mot slutet. Blir nog en lugn kväll..
Imorn är det än så länge inget planerat - vad det blir beror väl lite på hur jag mår.


_________________________________________________________________________________

" Det räcker väl att vaccinera alla grisar istället "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0