Hemma från en helg i Göteborg

I fredags morse kl 7 satte vi oss i bilen för att åka till Gbg. Andreas som haft ont i ryggen i över en veckan hade lite problem med att sitta. Efter många platsbyten fick han ligga i mitt knä i baksätet.
Nere i Kungsbacka var det dags för shopping =) Jag hittade bland annat ett linne från Filippa K med öppen rygg som jag letat efter i flera år, en klänning från Mexx och lite annat.
Efter några timmars shopping var det dags att sätta sig i bilen och åka till lillebror. Han hade en trevlig men väldigt liten lägenhet. Efter att ha lämnat av lite saker där var det snart dags att gå mot hans skola för att se hur det ser ut. Det var hur stort som helst..
Vi käkade mat på någon resturang på skolan och sen var det dags för konsert i Lisebergshallen! Konserten var riktigt bra vill jag lova - dock fick den väldigt dålig recension dagen efter. Han som skrev den måste vara en riktig mupp!
Jag har tagot några bilder i helgen men inte så många som jag hade tänkt. Mitt under konserten lägger min kamera av så sen blev det inte fler bilder den helgen. Har laddat batteriet så här kommer lite bilder.

Shopping

 

Lägenheter en bit från lillebror - något fula!!

 

Inne hos lillebror - självklart med en Färjestadtröja på väggen =)

 

Utanför ingången till hans skola

 

Karta över skolan - hur ska man kunna hitta här?

 

En av de små föreläsningssalarna...

 

Jo men detta är väl inga problem att förstå?

 

Och så lite bilder från konserten - tyvärr blev det ju inte så många =(


Helgen har varit jättebra, (förutom att Andreas har haft ont) - är överlycklig att Andreas och jag har spenderat en hel helg tillsammans =)
Han har varit hemma från jobbet igår och även idag - som det ser ut nu blir han hemma hela veckan. Han proppar i sig värktabletter, vi var på vårdcentralen igår, han ska till rehabcenter idag. Värken har spridit sig - nu har han ont lite överallt - benen, ryggen, nacken... Hoppas på att det blir bra snart..
Just nu ligger han och sover - har inte sovit så bra inatt pga värken. I och för sig har väl inte jag heller sovit så bra eftersom jag vaknar så lätt oh Andreas har knappt legat stilla en sekund..

För tillfället sitter jag och väntar på att någon mupp från hyresbostäder ska komma hit och besikta lägenheten..

___________________________________________________________________________________________

" Se hur sommaren blir höst "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0