Helt förstörd...

Helt otroligt så trött jag är.. Dagen igår och idag har varit fruktansvärt jobbiga. Att jobba 8-21:30 igår idag 8-18:40 var ingen höjdare. Kanske om man hade haft ett annat jobb men att i så många timmar ha barn omkring sig, med den ljudnivån som blir ibland. Särskillt på badhuset där väggarn och taket inte verkar fånga upp något ljud utan att bara studsar runt. Det ansvar man har gör också att man blir helt slut.. Dessutom gäller det att hålla sig glad och positiv hela tiden. Men något som verkligen gör det värt att slita är när man får en kram av något barn när man ska gå hem.. =) Då vet man att man gjort något bra iaf.. hihi...
På måndag ska jag tillbaka till samma ställe.. så arbetstiderna på måndag blir 8-20. Vi får väl se. Hoppas kroppen har lyckats återhämta sig tills dess.

Är trött i hela kroppen.. ska slänga mig i sängen och förhoppningsvis är det något bra på tv..
I helgen vet jag inte riktigt vad det blir. Vila, måste lägga mn planeringstid någon dag i helgen också.

Andreas har fått värktabletter så nu får han inte köra bil på drygt en vecka så han är hemma om dagarna. Han är nog rätt uttåkad av att bara gå hemma hela dagarna. Men men.. förhoppningsvis kan han börja jobba igen v.48.

Nej, nu väntar sängen!
Ha en trevlig kväll...
________________________________________________________________________________

" Vem är hon snyggingen som jobbar här idag? "

(Haha.. ibland är folk roliga.. Blev lite konstigt efter det)

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Jag önskar att det var okej att inte plugga när man är sjuk, men då kommer tentan på torsdag gå åt helvete. Om jag ens känner mig frisk nog att göra en tentan. Jag börjar bli riktigt nervös för att inte vara frisk nog för att komma ut på VFU, det är ju ännu svårare att ta igen! Usch, jag har verkligen inte tid. :/

2009-11-13 @ 22:11:03
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0