En lördag hemma...

Riktigt slö lördag har det varit...har fixat runt här hemma, målat om mina tånaglar (vilket helt klart behövdes), plockat ner lite mer saker i lådor inför flytten, kollar på repriser på datorn av program som jag missat i veckan eftersom jag jobbar när alla bra program går. Tur att de flesta program finns att se på datorn, vad skulle jag göra annars.. hihi..


Denna låt är enormt bra live... Winnerbäck började med denna låt på konserten!
Järnvägsspår



Andreas har legat i sängen typ hela dagen, klagar fortfarande på ont i ryggen och överallt också.. snacka att man blir knäpp!
Väntar på att han ska släpa sig upp ur sängen och åka och hyra film med mig..

Imorn blir det ut till Andreas föräldrar, det är ju sån där farsdag. I min familj firar vi inte sånt men Andreas gör det och om det inte blir något annat för min del åker jag med dit.
Innan vi ska dit blir det in till stan och fixa något..



__________________________________________________________________

" Berätta vad det är, den där linjen i din hand, berätta vad det är, så jag förstår hur jag ska nå dig "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0