En kort jobbvecka...

Vila - vad är det..?

Söndag kväll och det är snart dags att sova. Hmm.. har inte direkt kunnat vila upp mig i helgen, inte så mycket som jag skulle behövt.
Idag har jag träffat Linda en sväng - mycket trevligt! =) Sen bar det av till badet för några timmars jobb. Imorn är det jobb igen och det blir heldags jobb imorn också 8-20 - tillbaka till förskoleklassen där jag var förra veckan och torsdag och fredag veckan innan det. Efter det blir det mitt vanliga jobb på badet.
Kanske blir det heldagsjobb på tisdag med men inget bestämt än.

På onsdag ska jag till frissan - efter det kanske till vårdcentralen (eller var det så att man inte kunde ta vaccinet än?) Efter det jobb till 20.

Som tur är så blir det en kort jobbvecka för mig. Åker till Göteborg på torsdag och kommer hem fredag så jag kommer bara jobba till onsdag! Mycket välbehövligt med lite längre ledighet!
I Göteborg blir det Takida-konsert som jag sett fram emot väldigt länge! =) Jag håller tummarna för att batteriet i kameran inte tar slut som det gjorde på Winnerbäck-konserten!


Det där med att träna - när ska jag hinna med det?
Nu när jag känner mig bättre vill jag ju sätta igång men för tillfället finns ingen tid. Det måste vi ändra på!!

_______________________________________________________________________________

" Jag önskar dig glädje och trygghet och verklig tillfredställelse. Och alltid, alltid kärlek "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0