En hel natts sömn & oboy överallt...

Var helt slut igår.. kl 21 tänkte jag sova men rätt som det var så hade klockan blivit 23:30. Då var det verkligen dags att göra sig iordning och sova.
Vaknade strax före 7:30 imorse av att Andreas pratade med mig. Jag brukar alltid vakna massor med gånger varje natt, flera gånger i timmen framåt morgonen men inatt sov jag hela tiden fram tills att Andreas väckte mig.. Snacka om att jag var arg, var helt slut och ville fortsätta sova. Efter det vaknade jag flera gånger och sov inget bra efter det. Men jag kan lova att det var skönt att få sova en hel natt utan att vakna.
Jag undrar vad skillnaden från alla andra nätter var..

Ikväll blir det bio; 2012.
Före det ska vi käka, jag ska hämta mattan som ligger i tvättmaskinen i tvättstugan. Härom kvällen, strax före 22 skulle jag fixa något att käka och lyckades hälla ut ett helt glas med oboy på golvet, det skvätte överallt och mattan blev helt kladdig tillsammans med skåpsluckor, matbordet, golvet mm... Snacka om att jag blev galen...! Japp, jag är riktigt klantig!

________________________________________________________________

" Nu brinner det här "       (Andreas lagar mat)

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Säg till vad du tyckte om den sen, jag frågade martin så sent som igår om han var intresserad av att se den, sen är det ju som vanligt med honom, man får något halvdant svar.. men men. kram

2009-11-14 @ 17:01:24
URL: http://ni.blogg,se
Postat av: Robin

Ja du får skriva om den i bloggen sen, Väldigt intresserad av att se den själv.



Har du sett "Funny People"? ny film med Adam Sandler.

Om inte du så borde du se den, En situation som du känner igen i den. Du förstår vad jag menar när du ser den.. Puss Robin

2009-11-15 @ 09:33:54
URL: http://tintin1331.blogg.se/
Postat av: Robin

Japp jag har den på datorn...

Hmm ok =( varför ringde ni inte bara till sf o boka?

2009-11-15 @ 09:47:57
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0