Texter från förr...

När man packar inför flytten dyker det upp massa saker från förr..

Den onda cirkeln
Den som omger dig
Den som inte vill låta dig gå
Den som inte vill släppa dig fri

Det är din rädsla
Det är din ångest och oro
Något du själv måste kämpa emot
och besegra

Du måste bestämma dig
Du måste hitta glöden
Du måste vilja

Annars kommer den onda cirkeln aldrig släppa dig fri




Jag har lärt mig att drömma
Jag har lärt mig att se verkligenheten
Verkligheten hos andra
men inte hos mig själv

Jag har lärt mig att hata
Jag har lärt mig att älska
Älska andra men inte mig själv

Jag har lärt mig att inte tänka
Jag har lärt mig att tänka för mycket
på andra
men inte på mig själv

Jag försöker se min verklighet
Jag försöker att älska mig själv
Jag försöker att inte tänka för mycket....
MEN DET ÄR SVÅRT!



Winnerbäck - Faller




Hemma från jobbet.. nu blir det  nått att käka och sen Efterlyst! Imorn blir det jobb från kl 8. Först ska jag jobba i en förskoleklass 8-13:30 och sen blir det till badet för att jobba till 21:30. Fullt upp imorn alltså! På fredag har jag bestämt att ändra min vanliga rutin. Istället för att åka till badet kl 8 så blir det jobb troligtvis i samma förskoleklass som jag ska vara i imorn, 8-13:30 och efter det åker jag till badet. Min planeringstid som i vanliga fall brukar ligga på fredagar 8-12 får jag lägga i helgen. Här ska det tjänas extrapengar! =) Ska också bli intressant att se hur många av barnen i förskoleklassen som jag har i simskola...

_____________________________________________________________________________

" Så maktlös.. och det gör så ont... "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0